Friday 2 December 2011

*Tentang aku*..



As'salam..Salam perkenalan diri..


Hari ni aku saje gatal nk memperkenalkan diri..hehe.(xmalu bet0l kn)..Bagi sesape yang xkenal aku lagi, dengan berbesar hati sesangat la aku nk t0njolkan diri aku ni...ehem2..

*Name sebenar aku Ash..(tapi bukan name yg sebenar2nye...just short name je).


*Aku ni study ag..Diploma's student at UiTM.This is last semester. Yepi!!Tak sabar nye nak abiskan belajor..hehe

*Aku adalah anak ke 3 dari 10 adik-beradik..wahhhhhh..ramai jugak tuuu..cam xcaye plak.

*Aku da s0rang abang n s0rang kakak..yang b0ngsu plak umurnye 2 tahun lebih..

*Abang aku da kawen p0m..muda2 ag kawen dah,ish2..gatal beben0r la..hahaha

*Yang akak aku plak, still study ag kt UKM, amik Degree Pengajian Syariah + Diploma Law..pergggh..lau aku jadi ye g0p,tension ben0r la kena study byak2..

*Aku da adik p0an,tahun depan nak amik SPM..aku doakan m0ga ye berjaya..

*Next..adui la..letih la, nak cite satu-satu sal adik beradik aku g0p..ramai epun..

*Tapi xpe,demi kamu aku sanggup..huhu..

*After that, aku da adik laki.f0rm 2,sekolah kt ma'had tahfiz,kirenye nanti jadi ustaz la 2..bangga nye aku..

*Then,adik laki sekolah rendah darjah 5,adik p0an darjah 2,adik p0an darjah 1..

*Yang 2 last ni p0an n laki.umur 5 ta0n.tahun depan nak masuk pra-persekolahan la..bes0r da adik p0an aku yang ni..die manje nga aku dulu2..ckit2 panggil aku-Kak Yah-nak tu la,nak ni la..

*Yang bongsu lak,Insya Allah yang b0ngsu la.hehe..ye dilahirkan time aku masuk U..aku n akak aku same2 masuk U..ye c0mel ngat,geram aku tg0k muka ye,putih la sesangat mase kecik2 dulu..


Now,i will present to u some wonderful  pic untuk santapan mata anda yang cantik n galak...(poyorr bt0l ayat aku ni.hehe)


*Jeng...Jeng,,,
............
............
............
............
............










This is a candid pic..sweet time with family.Miss them badly..




Nie aku xtau la ape nak jadi nga adik b0ngsu aku..kemaian ag ye melaram nga gaun 2..suka ben0r pkai baju pemp0an..
Nie lak si adik2 berangan nk p 0versea..adui,macam2 la..
kt depan umah time raye aidilfitri..









No comments:

Post a Comment