Tuesday 13 December 2011

--Disember yang Indah--

As'salam.....


Ape khabar kawan-kawan?Harap-harap sihat wal afiat..
Entry kali ni aku nak bercerita tentang peristiwa yang berlaku pada hari lahirku..sesuatu peristiwa yang secara tidak langsung mengubah status aku..hehehe..Aku merasa sangat bertuah kerana dilahirkan pada tarikh 12 Disember 1991..terima kasih umi kerana telah melahirkan aku ke dunia ini...(sedihnye.......bersyukur sesangat..)




12 Disember 2011 adalah tarikh keramat yang amat bermakna bagi ku...Mungkin tarikh yang tidak akan dapat aku lupakan sepanjang hidup aku..Kenangan yang membuatkan aku tersenyum sepanjang hati..Bahkan sebelum dan selepas tidur aku tersenyum meleret mengenangkan peristiwa yang indah terjadi dalam hidupku..Kenangan  dimana membuat aku tersenyum sentiasa sepanjang hari bila mengingatinya..












Pada hari isnin1 (2 Disember 2011), sambutan hari lahirku telah diadakan oleh Mr. Destiny..nak tau sape die??




Die adalah Buah Hati pengarang jantung pisang aku..hahahahaha.......
Die yang sangat teristimewa dalam hidup aku selepas keluargaku..
Sejuta TERIMA KASIH kerana telah membuat kejutan sambutan pada hari lahirku..sweettttttttttt sangat..






*********************




*********************


*********************




Saya cuma nak ucap yang saya sayang awak..hehehe..trma kasih..mahal kitak,wo aini..




Some picture time suprise party..lebih tepat ah secret party..siyes weh,terkejut sangat nga kejutan ni..tak sangka Die seorang yang sweet,r0mantik and c0ol..time kasih awak sebab time saya seadanye saya...




Keadaan dalam kelas menunggu ketibaan birthday's girl..:)


Siyes ni,cam nak nangis,terharu time ni...


"Potong kuih nye.potong kuih nye sekarang"..hehehe


Besar nye kek,cam ne nak pot0ng ni....emm,yang penting c0ntol gugup yeap..huhu


Kek yang c0mel untuk empunya diri yang c0mel..hehe..:)
Time kasih awak..

Awak, 
Saya mungkin bukan insan sempurna
Tetapi saya mungkin dapat menjadi yang terbaik untuk awak
Saya harap perhubungan kita akan berkekalan selamanya

Ya Allah...
Kuatkan kami bermujahadah mendamba CintaMU yang terindah,
Cinta manusia adalah wasilah,
Menagih rahmat dan maghfirah..
Ya Allah ......
Jangan biarkan ikatan kami dicemari dengan maksiat nan keji,
Permudahkanlah urusan kami,
Memeterai sebuah janji...






Disember yang terindah,seindah cintaku..




Thanks for reading..:)





No comments:

Post a Comment