Wednesday 14 December 2011

Hadiah..!!

As' salam..
Korang sume ape khabar?harap2 sihat la hendaknye..


Entry ni aku nak share happiness aku nga korang sume..
Sempena birthday aku dua hari lepas kawan- kawan aku bagi present..
Aku rase um0r aku cam 2 tahun je..hehehe..
Nape aku rase cam 2?sebab nye dapat hadiah and suprise party..
Cam kanak-kanak je..sweet nyee..

Terharu nye da kawan yang baik..aku sayang k0rang sume..
K0rang memang best la..terbaik dari ladang..hehehehe..


Coklat ni sedap ngat...4 perisa..


Nie kotak nye..come..sayang Syafawati..

Yang dalam kotak biru tu da gelang,kotak merah da broach..n coklat..



 Thanks ye kawan2 sume..aku amat menghargai nye..
Insya Allah nti birthday korang aku akan balas
walaupun memberi tak perlu mengharapkan balasan..
Aku sayang korang sangat2..korang ajar aku erti persahabatan..


Thanks for reading..:)

No comments:

Post a Comment